luni, 4 martie 2024

Un gand frumos

      De curand am primit un mesaj extraordinar de la un om tare drag sufletului meu. E parte din bucuriile primaverii! Primesti multe mesaje fumoase de peste tot si parca ai vrea ca perioada asta sa nu se mai termine niciodata.

      Mesajul era parte al unui semn de carte cu o ramura de copac inflorita si in partea de jos avea scrise urmatoarele:

"Adu, Doamne, primavara

Si ramai si Tu cu noi!

C-am avut atat iarna,

Si inghet, si vant, si ploi.


Adu, Doamne primavara

Dupa care toti tanjim!

Da-ne dor de cele sfinte

Si putere sa iubim..."

      Oare cum o fi asta? "Dor de cele sfinte si putere sa iubim"? Mi se pare extraordinar.

      Si mai deosebit mi se pare mesajul in contextul in care inflorirea exterioara a naturii se contopeste in mod tainic cu cele ale inimii si in cele mai fine strafunduri ale inimii usor usor simtim ca si noi inflorim odata cu primvara care bate la usa.

      Nu stiu cum este pe la voi, dar la noi in Bucuresti deja sunt copacii in floare. Primul l-am zarit acum o saptamana (chiar mai bine de o saptamana) si este o incantare. Este un zarzar frumos, ascuns printre blocuri si care te saluta ori de cate ori treci pe langa el prin adieri marunte de flori albe, diafane.

      Va doresc sa aveti ochi sa vedeti toate minunatiile naturii si bucuriile pe care le traim zi de zi prin sute si sute de clipe pline de incantare! Iar celor carora le este greu, putere sa poate duce totul cu rabdare si sa poata renaste odata cu toata natura asta incantatoare!

cu drag,

Anca M


7 comentarii:

Anonim spunea...

1. Adu, Doamne, primăvara și rămâi și Tu cu noi,
C-am avut atâta iarnă și îngheț, și vânt, și ploi.
Uite-Te în sinea noastră ce de viscole am avut,
Dă din nou un rost la toate, rostul care s-a pierdut.

R: /: Adu, Doamne, primăvara, după care toți tânjim,
Dă-ne dor de cele sfinte și putere să iubim :/

2. Iarna sufletelor noastre ne-a asprit, ne-a-nsingurat,
Am iernat până și vara sub un zâmbet înghețat.
Doar Tu, Doamne, ești mai mare decât colții asprei ierni,
Sub cereasca vindecare, fă un semn ca să ne chemi.

C: Fă-ne, Doamne, să-nflorim cu copacii, înc-o dată,
Și miros să răspândim de credință adevărată.
Adu, Doamne, primăvara după care toți tânjim,
Dă-ne dor de cele sfinte și putere să iubim.

Adu, Doamne primavara - de Emma Repede
O poezie superba. Primavara frumoasa!

Anca M spunea...

Oooohhhhhhhh vaaaaaiiiiiiii, ce superbă este poezia. Chiar este mai frumoasă decât mi-aș fi imaginat. Mi-ai bucurat sufletul, călător anonim, care ai poposit aici să îmi bucuri ziua. Să îți dea bunul Dumnezeu sănătate și bucurie muuuuultă! Mulțumesc muuult!

Daniela spunea...

Versurile sunt scrise de Mina Ianovici.
Iertare!...

Anca M spunea...

Daniela dragă, deci tu erai călătorul anonim de dimineață!? Ce drăguuuuuuuț! Mulțumesc din suflet!

Anca M spunea...

Mulțumesc din suflet ,Daniela dragă!!! Ești minunată!

Daniela spunea...

Nu, Ancuța dragă. Eu am venit doar cu precizarea autorului poeziei.
Te îmbrățișez cu drag! 🤗❤️

Anca M spunea...

Gata, acum am înțeles, mă gândeam că ai fi tu, neconectata. Mie mi se întâmplă adesea sa nu pot posta pe alte bloguri saaauuuuu, dacă reusesc, atunci dooooar cu "anonim" merge (dacă merge)! E unul din motivele pt care nu scriu prea des pe alte bloguri (a se citi aproape deloc) deși citesc și ce minunății fac alte fete frumoase! Va știți voi care!