duminică, 30 iunie 2024

#clipedecreatie2024 (6)

      Bine v-am gasit oameni buni,

       Din capitolul de #clipedecreatie2024 pentru luna anterioara (adica luna Mai) am ales in subiect care imi este tare drag sufletului meu si anume #spicewatercolours sau mai pe romaneste ce face omul cand da iama prin bucatarie, cauta condimente, si dupa le pune pe hartie. 






 

      Partea si mai frumoasa este ca odata inceput, acest proiect a avut si partea a doua, si anume in loc de condimente am inceput sa experimentez cu tot felul de lucruri pe care le aveam la indemana.


      Ce a iesit a fost genial nu din perspectiva faptului ca ar fi fost vreo capodopera, ci ca am invatat multe. Am invatat ca unele materiale se combina cu altele intr-un mod super fain, ca aceleasi culori, dar din mediumuri diferite pot da efecte total neasteptate si mai ales folosind lucruri casnice chiar pot creea anumite texturi extroardinare.

      Fara a mai lungi vorba va las marturie mai multe poze care sa va arate cat de frumos au iesit toate.









      Poate ca vazand asa proiect dus la bun sfarsit va va starni si voua interesul sa mai experimentati cu cele pe care le aveti la indemana, fara sa fie nevoie sa faceti comenzi scumpe pe la nu stiu ce magazine de specialitate. Bine inteles, in timp, unde este cazul, DA, se merita sa investesti si in materiale scumpe, dar sunt de parere ca asta se face in timp, nu dintru inceput. 

      Va doresc din plin timp si tihna. Timp ca sa puteti explora lumea din jurul vostru cum credeti ca va este mai pe sufletul vostru si tihna ca sa fiti prezenti in clipele pe care le traiti.

cu drag, 

Anca M


2 comentarii:

AlexandraB spunea...

Mno deci mie imi plac experimentele. Mai cu seama ale tale. Gen cu texturi in din padure. Curiozitati - ce iasa daca combin asta cu astalalta? Joaca asta ca de copil cred ca are cele mai faine roade, adica un efect il tii minte si il folosesti intr-o alta lucrare.
Plus ideea cu chestii ce le ai pe-acasa - wow! Nu o sa uit si inca nu am pus in aplicare dar e pe lista - mi-ai zis odata de periuta de dinti. Abia astept sa am una de corvoada si sa o fac harcea-parcea :)))
Multumesc!

Anca M spunea...

Stii vorba aia care zice ca "un adult este un copil care supravietuieste"? Nu ma intreba cine a spus asta dar mi-a placut maxim. Noi, adultii, uitam sa ne bucuram de lucrurile simple. De murdarirea mainilor si de bucuria de a sta cu fundul pe iarba ca sa descoperim ceva fix la firul ierbii. Uitam sa ne jucam, sa ne miram si sa descoperim lumea din jur. Si de aici toata (si as indrazni sa spun - multa) tristete a celor care alearga mereu si sunt mereu agitati si "asezati" intru nimic. Caci inima si sulfetul lor alearga in loc sa se aseze si sa asculte pasarile cerului, adierea vantului si bucuria descoperirilor marunte.E o artista faina de o urmaresc, si desi avem stiluri diferite, este atat de plina de viata ca iti vine fix in momentul in care o asculti sa iesi afara si sa faci ceva. Sa pui mana pe o scoarta de copac, sa mirosi o floare, sa simti valurile marii - daca poti - si alte mici bucurii asemenea. Iti multumesc ca vii aici si te bucuri alaturi de mine de micile experimente si da, asa este, in proiecte mai mari, automat imi vin idei pe care candva le-am experimentat. Nu iti pot spune cat de faaaaaaaaaaain este acest sentiment !!!!