luni, 1 iulie 2024

Crampeie de viata - despre oameni si flori

      Una din marile bucurii ale mele este sa ma joc cu florile. Oricum!!! Ca de obicei ma vedeti ca le pictez/desenez pe diverse medii de lucru (hartie, sticla, etc) asta nu e o noutate. Dar ceea ce poate fi o noutate care de fapt e ceva pentru care am fost acreditata acum un secol este si faptul ca as putea profesa ca florist si de ce nu, sa am o florarie a mea. Asta e la capitolul vis, deci prefer sa revin repede cu picioarele pe pamant fara a uita totusi ca aceasta parte a vietii mele cumva isi gaseste loc intre toate celelalte momente importante din viata mea. Cum folosesc acest talent? Simplu, in casa mea sau atunci cand cere un prieten ajutorul! Asa a fost si cazul de luna care tocmai s-a incheiat cand un om tare drag mie a cerut o mana de ajutor (de fapt ambele maini cu tot cu propria persoana)! 


      Si uite asa dintr-o simpla vorba am ajuns sa fim trei oameni frumosi si sa lucram cu drag la o comanda serioasa sau, mai bine sus, serios de migaloasa caci in doar cateva ore a trebuit sa facem nu mai mult, nici mai putin, de 24 de coronite si ceva bonus : un buchet de trandafiri. 

      Visam de mult la asa o zi mai altfel, dar asa cum a iesit si cat am putut sa lucram si cate sute de flori ne-au trecut pe maini in cele cateva ore cat am fost impreuna, asta chiar nu credeam ca poate fi adevarat. E fix ca atunci cand ai un vis frumos si iti e teama sa te trezesti ca sa nu il uiti. Sau daca tot te-ai trezit vrei sa il spui cuiva ca sa fii sigura ca ramane cat mai mult timp acolo, undeva in adancul memoriei. In cazul de fata, nu vorbim de vise, ci de o realitate. O realitate cu inca doua fete frumoase, doamne minunate si dragi sufletului meu. Amandoua sunt acreditate si amandoua fac lucruri de o frumusete si delicatete extraordinare. Cum organizarea este totul, am ales sa facem fiecare ce ne era mai rapid. Ca eram la pregatit material sau la impletit, totul a fost ca o poveste la o sezatoare, in miros de trandafiri de tot felul de soiuri si de gypsophila. Materialul de umplere (un soi frumos de asparagus) a fost si el o bucurie, iar eucaliptul baby blue a fost un deliciu olfactiv cand ii rupeai frunzulitele si il puneai in buchet alaturi de trandafiri si alstroemeria.

      Pentru cine nu a incercat o astfel de experienta, ce pot spune? Decat ca va doresc din tot sufletul sa aveti parte de ele. Sa aveti parte de flori, sa fiti intre flori, sa lucrati cu ele este balsam pentru suflet. Mereu am crezut ca florile sunt o extensie a iubirii Celui de Sus asupra oamenilor. E imposibil sa fiti inconjurat de ele si sa nu simtiti ca lumea este ceva mai mult decat o simpla intamplare! Viata este frumoasa, oricat de grea ar fi ea, iar florile fac uneori poate singurul motiv pentru care sa te dai jos din pat – dar chiar si asa sunt un motiv demn de luat in calcul.


       Multumesc fetelor minunate cu care am putut lucra, Silvia si Elena! Cautati-le lucrarile caci fac lucruri minunate. Pe Silvia o mai gasiti pe Facebook si pe Instagram cu numele de Aramis Flowers, si v-am mai povestit de ea acum ceva vreme cand facusem mai multe postari legate de un desen dupa un buchet facut de ea. Iar pe Elena, o gasiti pe Facebook, si asa puteti intra in legatura cu ea. 


      Inchei prin a va dori timp sa faceti ceea ce va aduce pace sufletului vostru si bucurie celor din jur, sau, de ce nu si invers: ceea ce va aduce bucurie sufletului vostru si pace celor din jur!

Cu drag,

Anca M

6 comentarii:

din casuta noastra spunea...

Ancuta, suflet frumos, ce minunatii ies din manutele tale. Numai citind mi s-a umplut sufletul de bucurie. Imi dau seama de bucuria voastra cand le-ati facut, dar si de bucuria celor pentru care le-ati facut. Felicitari!

Perjaru Silvia spunea...

Cat de minunat…cat de frumos…mereu o plăcere să petrecem timpul împreună…��

Cernea Sorina spunea...

Ce lucruri frumoase ies din manutele voastre!o bucurie sufletului!!!bravo fete talentate si indemanatice

Anca M spunea...

Multumim din suflet, Ioana draga. Da, a fost o zi pe cinste si adevar este ca si Silviei si Elenei le-a placut la fel de mult ca si mie sau mie la fel de mult ca si lor. Indiferent cum ai spune asta e perfect. Si da, ai dreptate, a fost o mare bucurie sa fim impreuna. De fapt, stii cum este? Cand esti cu oameni cu care ti-e drag sa fii, totul se aseaza fix cum ar trebui sa fie! Multumesc ca ai venit aici si ca ti-ai gasit timp sa imi scrii.

Anca M spunea...

Silvia draga, asa bucurie, mai vreau! Adevarat este ca a fost o placere sa fim impreuna, noi trei si florile !!! Eeeehhhh, ce amintire frumoasa!

Anca M spunea...

Multumesc din suflet Sorina draga, ne-a adunat bunul Dumnezeu intr-un mod cu totul deosebit. Nici ca se putea mai bine! Ce ma bucura faptul ca esti aici sa te bucuri de bucuria noastra! Te mai astept oricand, cu drag!