marți, 23 iulie 2024

Am vazut si mi-a placut

      De mult nu am mai scris la acest capitol, dar in week-end am vazut un film suuuuuuer dragut si am vrut sa va las si voua un citat. Filmul se cheama Akeelah si cuvintele (Akeelah and the bee):

      „Cea mai profundă teamă a noastră nu este că suntem inadecvați. Frica noastră cea mai profundă este că suntem puternici peste măsură. Lumina noastră, nu întunericul nostru, este cea care ne sperie cel mai mult. Ne întrebăm cine sunt eu ca să fiu genial, superb, talentat, fabulos? De fapt, cine ești tu să nu fii? Ești un copil al lui Dumnezeu. Jocul tău mic nu servește lumii. Nu există nimic iluminat în micșorare, astfel încât alți oameni să nu se simtă nesiguri în jurul tău. Cu toții suntem meniți să strălucim, așa cum fac copiii. Ne-am născut pentru a arăta slava lui Dumnezeu care este în noi. Nu este doar în unii dintre noi; este în toată lumea. Și pe măsură ce ne lăsăm să strălucească propria lumină, le dăm inconștient altor persoane permisiunea să facă același lucru. Pe măsură ce suntem eliberați de propria noastră frică, prezența noastră îi eliberează automat pe alții.” —-din A Return to Love, Marianne Williamson.

Cu drag,

      Anca M

4 comentarii:

din casuta noastra spunea...

Frumos, profund, adevarat. Dumnezeu sa ne ajute sa facem sa straluceasca propria lumina. Multumesc Ancuta pentru acest citat.

Tandreţe spunea...

Mulțumesc, Anca, pentru recomandare!
Un film emoționant si motivațional!

Anca M spunea...

Cu mare draga , Ioana draga, stii ca ma gandeam la tine cand am scris aceste articol caci te stiu (intre multe altele) iubitoare de filme frumoase! Sa dea Domnul sa putem fi lumina noua si celorlalti din Lumina defacuta!

Anca M spunea...

Adevarat este Liliana draga, iar daca l-ai vazut, stii ce zic! Daca insa nu l-ai vazut, iti recomand cu drag, e un film pentru toata familia!