marți, 30 iulie 2024

#clipedecreatie2024 (7)

      Bine v-am gasit oameni buni, 

      Atat ce mi-a placut acest subiect ca nu stiu cum sa vi-l povestesc mai frumos. Stiti ca am scris despre faptul ca in fiecare luna voi publica un moment de creatie din luna anterioara. Si sincer de la o luna la alta se aduna multe, dar din toate aleg unul de nota 10. Este vorba de un challenge cum i se spune in termenii de pe Instagram si are a face cu o ilustratoare talentata care tocmai isi publicase o carte - Jenny_illustations.

      Fara sa stau prea mult pe ganduri, vazand ce prompt-uri propune m-am apucat de treaba. Au fost 4 teme cu 4 idei frumoase, toate legate de natura si in mod special de padure.

      Nici nu stiu care din ele e cel mai frumos proiect, cert este ca la toate m-am distrat pe cinste si am invatat multe.

* ilustratia 1

* ilustratia 2


* ilustratia3

* ilustratia 4 


      Va doresc si voua timp si inspiratie sa faceti ceea ce va aduce pace sufletului vostru si bucurie in jurul vostru.


Cu drag, 

Anca M


Niciun comentariu: