duminică, 19 ianuarie 2014

Dor de-al nostru...(2)

      Pana sa mai pun eu poze de mine facute prefer sa va arat o minunatie de casa lucrata in stil traditional romanesc cu amprente specifice celor care au gandit-o de o frumusete de mi-a luat respiratia. Sincer, as trai intr-o asemenea casa la cat de frumos este lucrata. Cinste celor care au gandit-o si celor care au decorat-o si celei care a pus aceste poze sa fim si noi partasi la asa viata.
Va las sa va clatiti ochii cu draga inima.







Cu multumiri aduse pentru Visuell, va doresc tuturor o seara placuta si o saptamana minunata.
cu drag,
^.^ Anca M

3 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

ai dreptate: felicitări realizatorului! o casă ce inspiră optimism! mulţumesc frumos pentru ocazia de a viziona aceste fotografii frumoase! o seară minunată!

Anca M spunea...

te inteleg perfect, multumesc , la fel si tie :)

Anca M spunea...

p.s.: sa stii ca de multe ori am incercat sa scriu comentarii la tine pe blog dar imi e imposibil, desi sunt autentificata nu ma lasa sa public nimic (asta era ultimul mesaj pe care ti l-am lasat la ceea ce tocmai ai scris, dar in zadar; sper ca macar de aici sa il poti vizualiza: Excelenta initiativa; ar trebui sa fie mai multe videoclipuri de genul asta sa ne cunoasca si pe noi cei din afara, nu numai cu rele, dar si cu cele bune si frumoase,
o seara frumoasa.)
p.s.1: am vazut azi la o librarie o HAKATA si ma gandeam la tine...oare de ce? raspunsul cred ca deja il stii :)