sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Dor de iarna


      Stiu ca poate suna aiurea...toti ne plangem ca vrem soare si flori si verde, muuult verde...dar parca si iarna isi are frumusetea ei. Anul asta nu am prins pic de zapada, iar ceea ce s-a vrut a fi zapada a fost o tentativa nereusita a unor fulgi care cautau de fapt sa se topeasca cat mai repede.  

       Am gasit cateva poze facute  in parc la Titan, pe vremea cand frigul era frig si zapada era zapada. Era in iarna trecuta si era totul de un alb extraordinar.
       Ei asta e, raman macar cu amintiri frumoase, frig pana iti ingheata sangele in vine stiu ca nimeni nu isi doreste in mod deosebit, iar eu nici atat.

      Ca doresc soare sau zapada, ziua sa fie ziua. Senina, sa ma pot bucura de ce am si sa imi pot trai visele asa cum vin..cu bucurii, cu tristeti, cu timp de huzureala, cu ore pline de munca, cu prieteni sau in libera cugetare...
      Va doresc si voua tot ce va aduce pace si bucurie.
cu drag,
^.^ Anca  M

2 comentarii:

prietena-japoneza spunea...

ai atâta dreptate! cât de mult visez şi eu la anotimpul anotimp, la momentele vieţii trăite în normalitate!!!

Anca M spunea...

"good things happen to those who believe", asa ca ai grija ce iti doresti, ca mai mult ca sigur ti se va implini :))))