marți, 11 februarie 2014

Dor de-al nostru...(3)

      Se pare ca in ultimul timp ma bucura statul la masa de lucru si desenat motive populare...mai mult sau mai putin originale, mai mult sau mai putin autentice...si asa mai departe. Intelegeti voi substraturile.
      Lucrarea s-a vrut a fi ceva simplu care sa fie folosit pentru doua aspecte: felicitare si model ambalaj. Ei bine, le-am si facut si le-am si trimis (din pacate nu am mai reusit sa fac vreo poza)...cred ca ar trebui sa fac altele macar asa sa nu imi pierd exercitiul de a mai fotografia cate ceva.
simple romanian motifs
+++
     Trecand de la desene si fotografii la altele, as vrea sa impartasesc cu voi o povestioara frumoasa pe care am gasit-o de curand intr-o carte:
Un bunic ii spunea nepotului:
-Nepoate, zicea el, in inima mea traiesc doi lupi si se lupta unul cu celalalt. Unul este plin de vicii si crud, celalalt intelept si bun.
-Bunicule, zice nepotul alarmat, care va invinge?
-Cel pe care il hranesc, ii raspunse bunicul.
+++
      In speranta ca voi avea intelepciunea sa hranesc lupul cel bun si intelept, va doresc si voua timp de cugetare si de lucru pentru ceea ce va aduce pace sufletului si bucurie trupului vostru.
cu drag,
^.^ Anca M

Niciun comentariu: