duminică, 8 noiembrie 2020

La mulți ani!

   Bine v-am găsit in zi de sărbătoare, 

   Ce poate fi mai frumos într-o asemenea zi decât să fii între prieteni dragi și  să ai parte de muuuuuuulte bucurii mărunte pe care să le începi de dimineață? Sper că ziua voastră a fost măcar  la fel de frumoasă ca a mea dacă nu și infinit mai bună.  

   Vă  doresc tihnă,  timp să fiți  cu cei dragi, dragoste pentru toți și  toate, sănătate, pace și bucurie.Vă mai doresc să  fiți  mulțumitori în  tot ceea ce faceți,  să vă fie casa, casă si să vă  fie masa, masă.  Îmi aduce aminte vorba asta de o rugăciune mai veche :

Cruce-n Cer, cruce-n pământ,

Cruce-n locul care sunt,

Cruce-n casă,  cruce-n masă,

Îngeri împrejur de casă.



   Și dacă  tot azi a fost ziua Sf Arhangheli și  a tuturor puterilor cerești,  eu am început o colecție frumoasă dedicată Sf Îngeri. Ideea mi-a venit stând cu fata uneia dintre prietenii noștri. Era in manualul de clasa a III-a un îngeraș așa de frumos desenat că am zis că  e cazul să  mai desenez și eu. Ce a ieșit  au fost aceste semne de carte frumoase, care în parte au fost dăruite cadou, iar altele au fost idee de inspirație pentru un atelier realizat chiar în această seară.  




    Vă puteți oare imagina starea de bine pe care o dă lucrul de mână? Dacă da, vă invit să împărtășiți din bucuriile voastre și altora.


Cu drag,

Anca M ^.^