duminică, 1 noiembrie 2020

Un nou inceput

Bine v-am găsit oameni buni,

      A trecut o bucată bună de timp de când nu am scris. Cum ar zice o prietenă de-a mea : " se poate să îmi pară rău că am vorbit sau am scris ceva, dar, in principiu, niciodată nu mi-a părut rău când am tăcut sau nu am scris". A venit toamna în toată puterea ei și odată cu ea bucuria culorilor pline de viață. 


      In una din zile mergând cu mașina am rămas uimită de frumusețea naturii și mi-am adus aminte de faptul că este mai multă  frumusețe  în jurul nostru decât lucruri urâte,  că există  mai multă dragoste în jurul nostru decât ură, că există mult mai multe momente în care să te bucuri de viață decât clipe triste, că există mult mai multe motive să fii mulțumitor decât cârtitor și că este mai multă speranță decât disperare în lumea asta. Cred că nu strică să ni se aducă aminte de aceste lucruri din când în când... sau chiar mai des, aș spune.

      Vă mulțumesc din suflet de aprecierile primite și de susținerea acordată de-a lungul timpului. Apreciez faptul că munca mea vă bucură și vă aduce bună dispoziție. Mie îmi aduce pace și  acesta este motivul pentru care lucrez cu atâta drag orice mic detaliu. Vă voi trimite în curand idei despre noile colecții 2020 de iarnă care este drept că sunt deja expediate de ceva vreme către  cei care au căutat ceva exclusiv si unic.


Vă îmbrățișez cu drag,

Anca M ^.^