joi, 19 noiembrie 2020

Un gând și o melodie

      Bine v-am găsit oameni dragi,

 

      Când lucrez, pictez sau realizez un proiect de artă, ascult muzică. Una din melodiile care mi-a rămas în gând și este prea deosebită să o las așa uitării, este " Un homme debout ".

 


      Uitându-mă la videoclip mi-am adus aminte de o vorbă frumoasă dintr-un film : "One act of random kindness at a time" adică Ark că așa se chema filmul. Ce simplu pot fi rezolvate toate. Câte o faptă de bunătate pe rând. Faptă  de bunătate, câte una, câte una până ne facem viața mai frumoasă și după o luăm de la capăt iar si iar. Atât de puține lucruri se cer de la noi oamenii că și uităm. Vă las și vouă melodia să vă delectați cu ea și să vă aduceți aminte ca și mine că omului îi șade bine cu fapta bună.  

   cu drag,

Anca M ^.^

Un comentariu:

Andreea Napirlica spunea...

ce frumoasa piesa in franceza