miercuri, 20 decembrie 2023

#creativebookchallenge2023 (14/2023)

      Bine v-am gasit oameni buni, 

      Parca mai ieri scriam un articol legat de acest subiect si uite ca au trecut deja cateva luni bune. Luni bune si cu folos caci peste noi au trecut un concediu de vara si inca unul mai micut de 1 Decembrie. (Au fost ele multe altele, dar nu le povestesc aici ca mi-ar trebui cateva pagini).

      Am lucrat mult in perioada aceasta si am citit din plin de cand am pus ultima postare legata de acest subiect de #creativebookchallenge2023 . Una peste alta am reusit, slava Domnului, sa termin 12 carti asa cum mi-am propus desi de mult am sarit de acest numar.

 

 

      Anul se apropie de sfarsit si acusi acusi se va termina si aceasta provocare desi cred ca as mai posta si in 2024 despre acest subiect caci e prea genial.

Sa va povestesc : mi-am propus sa citesc 12 carti in 12 luni si una peste alta sa mai si ilustrez ceva, gen o mica biblioteca cu polite pe care sa pun fiecare titlu citit. Copilaros, nu? Simplu, nu?


Zis si facut:

  • politele le-am desenat cat de simplu am putut, niste linii albe ingrosate in guasa si acrilic;
  • le-am impodobit cu decoruri de toate felurile (florale, in mare parte, logic);
  • am pus pe polita de sus o iconita pe care am vazut-o la un om deosebit la targ la Muzeul Satului din Sibiu, dar al carui nume nu il pot divulga din motive de discretie;
  • am "lucrat" cartile pe care le vreau puse pe raft, mai pe romaneste, am colorat in acuarela hartie de 300g/mp;  dupa uscare le-am taiat in forme: dimensiunile sunt dupa pofta inimii si la fel si culorile alese;

 

 

 

  

  • odata acuarela uscata, am lucrat modelele inspirandu-ma chiar din cartile pe care le-am citit. Sunt curioasa daca aveti vreo idee de ce fel de carti am ales sa le scriu aici


  • si la final le-am scris numele pe fiecare cotor si le-am lipit pe polite dupa ce am facut tot felul de configuratii de cum sa le asez, in ce ordine, ce marime, ce culori, etc.

      Acestea fiind spuse nu pot incheia decat dorindu-va si voua timp sa faceti proiecte dragi sufletului vostru, de orice fel ar fi ele. Si nu uitati: astfel de activitati au menirea de a va scoate din rutina si de a va permite un moment de relaxare, de bucurie si de regasire (voi cu voi).

cu drag, 

Anca M

2 comentarii:

Toma Tanțica spunea...

O idee genială, chiar ar fii super daca ai veni cu astfel de articole! Mulțumesc!

Anca M spunea...

Doar pe capitolul asta am 16 articole in total până acum. Iti recomand cu dragă inimă să le citești dacă îți face plăcere. Si da, voi mai scrie. Iti mulțumesc frumos de încurajare.