luni, 13 martie 2023

#creativebookchallenge2023 (06/2023)

       Bine v-am gasit oameni buni, 

      De data asta, #creativebookchallenge2023 este despre "being creative". Nu de alta, dar nu poate fi doar despre carti. 

      Stiti ca va ziceam ca imi voi face o pagina mare dubla de desen ca sa pot sa ma manifest artistic.


      Am ales, asa cum ziceam, din blocul mare de desen doua pagini de 30×30 cm si am desenat 7 polite (mai bine spus, 7 linii ingrosate, ca sa incep).

      Pe ele am inceput sa plasez tot felul de vase, vase de lut saaau cesti pe care sa le umplu cu diverse flori. Sus in stanga, pe mijloc, este iconita Bunei-Vestiri de care va vorbeam acum cateva saptamani. 


      La inceput totul a fost alb, caci pe negru o guasa alba face lucrurile sa sara in pic in ochi si sa se aseze altfel atunci cand incepi sa pui culoare (ps : alb si negru nu sunt culori, de asta zic ca abia dupa acest pas voi incepe sa vorbesc de culoare). 


      Am inceput sa pun primele crengute si frunze, dar imediat mi-am dat seama ca ar fi si mai placut ochiului sa colorez vasele. Spun doar sa colorez, dar fara a le decora, asta va veni mai tarziu, daca voi simti nevoia de ceva mici detalii, acum de exemplu, nu e cazul. 


      Dupa colorat am inceput sa insist pe frunze. Am doua vase pline cu frunze deja. Ma gandesc la flori, voi face o noua postare sa va plimb prin procesul de realizare al ilustratiei, stiu ca daca m-ati auzi si vorbind despre asta, ar fi si mai fascinant. 


      Pana la urmatoarele vesti creative sau despre carti, va doresc spor la a fi creativi si mai ales spor la citit.

Cu drag,
Anca M

Niciun comentariu: