miercuri, 8 martie 2023

Un gand frumos

       Bine v-am gasit oameni buni,

      Cam toata ziua a fost ceva mai speciala caci fiecare dintre noi ori am primit mesaje ori am trimis mesaje. Una peste alta astazi este o zi speciala pentru toata lumea. Si desi in mod normal este Ziua Mamelor, aceasta zi s-a extins un pic mai mult catre Ziua Femeii, in general.

      As vrea sa am timp sa pot scrie fiecaruia si fiecareia in parte, pe de o parte sa multumesc tuturor celor care mi-au facut urari care mai de care mai deosebite si in parte pentru trimite un mesaj minunat catre toate fetele si femeile minunate mamici sau nu, cu ocazia acestei zile deosebite.
       Ce stiu sa fac cel mai bine e sa pun o pata de culoare pe oriunde trec si sa las un zambet sincer si cald catre toate persoanele cu care vorbesc, asa ca va multumesc pentru toate gesturile mici, de zi cu zi, nu doar astazi, un telefon, un sms, un mesaj pe whataspp, ca existati si ca sunteti asa cum sunteti! Sa aveti in continuare o zi deosebita, sa va simtiti cu toatele mereu iubite si apreciate, iar domnii din jurul nostru si al vostru sa fie mereu cei care pot vedea si aprecia frumosul in toate formele lui 😊.


      Ca incheiere as dori sa va trimit un buchet de flori desenate cu ultimele culori pastelate acuarabile primite cadou, asa ca inceput de primavara, si sa va fac partasi unui text pe care l-am primit si eu la randul meu si care apartine Helenei Bonham Carter :

      „Cred că totul în viață este artă. Ceea ce faci. Cum te îmbraci. Felul în care iubești pe cineva și cum vorbești. Zâmbetul tău și personalitatea ta. În ce crezi și toate visele tale. Felul în care bei ceaiul. Cum îți decorezi casa. Sau cum petreci. Lista ta de cumpărături. Mâncarea pe care o faci. Cum arată scrisul tău. Și felul în care te simți. Viața este artă.”

cu drag,
Anca M

5 comentarii:

Daniela spunea...

La mulți ani, dragă Ancuța! Să fii sănătoasă și veselă mereu, așa cum te știu. Desenul este minunat. Și citatul este minunat.
Să ai o primăvară frumoasă, plină de culoare!

din casuta noastra spunea...

La multi ani Ancuta, cu sanatate si multe, multe realizari! Minunat citatul, dar si pictura. Nu ma mira, caci tot ce iese din manutele tale emana dragoste.

Anca M spunea...

Si desenul si textul au si ele o poveste frumoasa, cred ca doar ele merita un articol separat. La multi ani, Daniela draga, primavara minunata si tie, cu pace, bucurie, tihna si spor la crosetat si citit.

Anca M spunea...

La multi ani, Ioana draga, sa dea Domnul tuturor si noua. O primăvara frumoasa, tot asa zic si eu, cu sanatate, cu pace, bucurie si tihna. Si tu ai maini minunate si ma bucur de tot ce faci. Esti un om minunat!

Anca M spunea...

Thank you for your kind consideration. Have a beautiful spring.