vineri, 10 martie 2023

Incepe #sketchbookrevival

 Bine v-am gasit oameni buni,
      Cand am citit acest mesaj acum 3-4 zile imi venea sa chiui prin casa, intelegeti voi.... asa delicat, ca na !!!! era o ora tarzie cand am vazut asta. Cei care ma urmariti pe blog de ceva vreme, sau pe Instagram, sau pe Facebook, va amintiti cat de mult am tot vorbit de #sketchbookrevival anul trecut. Eiiiiiii biiiiineeeeeeee, ghiciti ce? Acusi incepe editia de anul acesta cu idei care mai de care mai deosebite. Invitatia este gazduita de nimeni alticineva decat Karen Abend care face niste lucruri minunate. Mai mult de atat, cei care imi cunoasteti blocurile de desen si cele de schite cu toate lucrarile din editia din 2022 stiti cat de mult am lucrat si cu cat drag v-am povestit fiecare proiect in parte. Anyway, acest eveniment incepe pe 20 martie (anul trecut m-am inscris pe 26 martie, dar am recuperat repede) , inscrierile deja sunt deschise si oricine poate veni. Evenimentul este gratuit  si consta intr-o luna de proiecte artistice. Daca am citit bine sunt 27 de sesiuni anul acesta.  Anul trecut erau cam doua sesiuni pe zi si nu era musai sa fii live, aveai acces la cursuri si dupa livestreaming, daaaar pentru un termen restrans adica, sa zicem, inca vreo cateva saptamani si dupa se inchide totul, sau platesti.  Deci cursuri gratuite de creativitate cu artisti din toata lumea cu proiecte care iti schimba modul de a vedea lucrurile si de a lucra.

      Daca se merita? Mhhhhh, oohhhhh yeaaaahhh! Cu varf si indesat. Este un boost de energie cum nu pot sa vi-l descriu cu adevarat  caci trebuie sa traiesti o astfel de experienta pe propria piele.

      Daca aveti sa participati (si nu, nu va ia nimeni la rost daca nu reusiti sa faci un curs, ca nu e cu prezenta si cu absent nemotivat daca nu esti acolo in live sau daca nu faci un tutorial) mai jos gasiti linkul catre site-ul oficial.

 
      Cine mai vine cu mine? Ahhh, si da, exista si comunitatea mare de #sketchbookrevival pe Facebook. Va astept cu drag si acolo. Mi-ar placea anul asta sa mai am pe cineva cunoscut cu mine in asa calatorie. Sa spun ce se intampla dupa o sesiune din asta pe an???! Haideti si vedeti!
 
cu drag,
Anca M


Niciun comentariu: