luni, 20 martie 2023

#creativebookchallenge2023 (07/2023) - de la lume adunate

      Bine v-am gasit oameni buni,

      Am primit, cum va spuneam acum doua postari, si continuarea povestii Sarei si v-o arat si voua. Are un suflu atat de minunat incat imi vine sa tot citesc astfel de povestiri, sau recenzii, ca sa le zic asa. Sarah, e minunat ce mi-ai scris si iti multumesc mult! Lectura placuta tuturor!


(Continuarea după 1001 ani!)

-Eu am colaborat cu o femeie care urăște legumele o cheama Patty!Iar eu i-am promovat cartea, dar legumele s-au suparat și tot eu am fost băgat in pușcăria legumelor!

Atunci doi gardieni au intrat in temnița și i-au luat pe cei 4 pe sus și i-au dus într-o oala mare cu supa. Apa începea sa se încălzească din ce in ce mai tare! Ei nu mai suportau caldura și se rugau sa vina cineva sa ii salveze!

Când ei aproape nu au mai putut suporta caldura Patty a intrat și i-a salvat! Ea s-a luptat cu legumele și le-a învins. Când au ieșit in fata castelului ea le-a spus:
-Buna! Eu sunt Patty și nu uitați dacă urâți legumele mâncați-le și odată vor dispărea pentru totdeauna!
-Ok, așa o sa facem! spuse Andy.
-Trebuie sa plec! Ma așteaptă alta misiune, spuse Patty.
Copii au plecat la căsuța lor Din copac și Domnul Nas-Mare s-a dus la sediul lui.
Celor trei copii le-a luat mult timp sa ajungă, dar atunci Andy își aminti ca e ziua lui! Acesta l-a întrebat pe Terry ce este azi dar el nu a știut ce sa zică pentru ca nu isi amintea. Când au ajuns la copac Jill i-a chemat la ea acasa și acolo Andy a vazut ca e o petrecere! Măcar Jill și-a amintit dar Terry spuse:
-De ce este aici o petrecere?
-Este ziua mea! zice Andy.
-Uhhh nu am știut, scuze! spuse Terry trist.
-Nu-i nimic! Inteleg, tu nu ai o zi de naștere și e important sa ții minte ziua mea! spuse Andy
Atunci lui Andy ii veni o idee minunata:
-Dacă îți sărbătorești ziua de naștere împreuna cu mine?
Terry fu de acord, iar atunci un fluture mare zbura le deasupra lor, pe fluture era scris “Happy birthday Andy and Terry”.
Domnul Nas-Mare le-a stricat petrecerea spunându-i și spunându-le ca pana la ora cinci și cinci minute trebuie sa predea cartea! Toata lumea era speriata! Cum puteau ei sa ajungă in 35 de minuta la biroul Domnului Nas-Mare dacă e atât de departe?
Lui Terry ii veni o idee năstrușnică! Sa oprească timpul! Dar cum pot ei face asta? Simplu! Cu morcovul care era pe masa lui Jill! Într-un etaj ei aveau un tun. In tun ei au pus morcovul iar au adormit toată planeta pentru 100 de ani! In acest timp melcii ninja au lăsat cartea și s-au și întors acasa.Adevarul e ca au întârziat 5 minute dar, pe cine interesează?
Așa au salvat melcii ninja situația!


              SFÂRȘIT!

Când își primește colegul meu carte copacul cu 65 de etaje o sa o citesc și o sa îți scriu!:)
       Sa aveti o saptamana cu zambetul pe buze, cu tihna si cu Soare afara si in sufletele voastre! Inca nu pot sa va stric surpriza, daaaaaaaaaaaaaar am niste lucruri deosebite pregatite pentru urmatoarele postari pe care abia astept sa vi le dezvalui. Spun asta caci mie mi-au facut zilele mai frumoase. Acusi acusi vi le spun!

cu drag,
Anca M

Niciun comentariu: