joi, 8 februarie 2024

#clipedecreatie2024 (1)

      De cand doream sa fac acest articol. Nu ca nu l-as fi gandit de zeci de ori in capul meu ... de cand va scriam ca schimbarea este buna ma gandeam sa il public. Una peste alta, se pare ca ziua de 8 este o data buna de publicat articole. Numai bine ca a trecut o luna de la cei 12 ani aniversati in ianuarie.

      Bine v-am gasit oameni buni in acest moment deosebit in care va anunt ca deschid un nou capitol in parcursul meu artistic.

      Daca acum un an, tot in februarie, lansam #creativebookchallenge2023 si provocarea asta mi-a schimbat cursul multor postari si actiuni de-a lungul anului trecut, incepand de astazi incep provocarea anului 2024.

      #clipedecreatie2024 este provocarea pentru anul acesta. Incepe chiar acum si oricine va dori sa mi se alature e invitat sa o faca cu drag.

Ce presupune aceasta noua idee?

  • 12 luni, 12 postari legate de acest subiect, cate una pe luna. Ele pot fi mai multe dar macar una pe luna imi propun.
  • Imi doresc ca in fiecare luna sa fac ceva ce nu am mai facut, sa descopar ceva nou sau sa testez ceva nou sau sa invat ceva nou.

      


      Anul acesta vreau sa fac ceva deosebit pentru cresterea mea ca artist (si nu numai). Vreau sa descopar tehnici si metode de lucru pe care inca nu le-am incercat sau daca am auzit de ele sau m-am intersectat cu ele sporadic, acum sa zabovesc mai mult.

      Ce va iesi inca nu stiu. Dar stiu ca orice calatorie este minunata asa cum este ea prin definitie : sigur pe cale voi intalni oameni frumosi, voi avea momente de ezitare si momente de entuziasm maxim si una peste alta ma voi bucura de peisaj.

      Destinatia este cunoasterea de sine si descoperirea frumosului in toate formele lui. Va invit alaturi de mine in aceasta calatorie si cine stie, poate impreuna descoperim lucruri noi si voi invata si mai multe de la voi, cei care popositi aici pe blog si nu numai.

cu drag,

Anca M

2 comentarii:

din casuta noastra spunea...

Ancuta, ma voi alatura provocarii tale de a crea ceva frumos si de a scrie despre acest lucru pe blog, insa nu va fi din domeniul picturii (care pentru mine inseamna doua maini de stanga🤣🤣). Anul acesta imi propun sa ii invat pe copii, iar eu sa aprofundez o noua tehnica de lucru:"tehnica macrame".

Anca M spunea...

Vaaaaaaiiiiiiii, ce gand minunat. Te inteleg perfect la capitolul "doua maini stangi". Si eu as fi la fel daca ar fi vorba de facut macrame.
Fix asta este ideea, Ioana.Ele sunt clipe de creatie, dupa inima si puterea fiecaruia. Ce fac eu este deosebit pentru sufletul meu si astfel vreau sa incurajez pe altii sa faca ceea ce lor le place si le este la indemana! Blogul tau si ceea ce faci tu este extraordinar si chiar daca eu nu fac ceea ce faci tu, esti mereu o inspiratie pentru mine si pentru cei care te citesc! Iti multumesc ca ai venit aici si pentru mesajul tau frumos!